«Наука потрібна народу.
Країна, яка її не розвиває,
неминуче перетворюється в колонію»
Фредерік Жоліо-Кюрі
"Ми фiнансуємо науку не тому, що багатi,
а ми багатi тому, що фiнансуємо науку"
Рональд Рейган,
40-й президент США
"«Ставлення до науки
і культури є,
було і буде мірилом українськості влади»"
Ярослав ЯЦКІВ,
академік НАН України
Новини
- Андрій Сидоренко. Рецензія на монографію Костянтина Рахна «Крик кажана: гончарство у фольклорній спадщині українців»
- З НАГОДИ ПОВАЖНОГО ЮВІЛЕЮ…
- СПІВЧУВАЄМО, СУМУЄМО, ПАМ’ЯТАЄМО…
- Наукова конференція в Переяславі
- «Крик кажана: гончарство у фольклорній спадщині українців»
- Новий том Національного наукового щорічника «Українська керамологія»
- Міжнародний науковий керамологічний симпозіум
- "Археологічна керамологія" в міжнародній індексаційній базі наукових видань
- Переможці обласного конкурсу «Краща книга Полтавщини–2020»
- ПИШАЄМОСЯ КОЛЕГОЮ!!!
Хмарка тегів
Коментарі
З найдавніших часів до сьогодні гончарі декорують свої вироби. Про те, для чого це робиться, досі точаться дискусії. Одні вчені вважають, що в давнину головною функцією декору була магічна чи символічна. Інші – заперечують, стверджуючи, що він ніс естетичну функцію чи був пов’язаний з технологією виготовлення виробів. Цікаво почути Ваші роздуми про функції декору кераміки – як давньої так і сучасної.
Чи враховуєте Ви, купуючи кераміку, який декор на неї нанесено?
Стрічка RSS коментарів цього запису